Vi var forresten på galleri

J: f 2006 at 03:17 pm | Posted in Malerier | Leave a comment

…… i dag efter frisørbesøget.

Galleri Decò udstiller Bodil Husballe, som jeg blev så facineret af, da vi var i Herning, forrige weekend. Jeg skulle lige se malerierne igen – de var pakket væk, men galleriejeren Lone Thybo, fandt dem straks frem  – det var et dejligt gensyn.

Lars Ly, en maler jeg ikke har set før, har en dejlig udstilling og der er mange ting at finde i billederne. – I mange af billederne var der en par, mand og kvinde, og enkelte med erotiske scener. Man skulle nu kigge godt efter og det gjorde vi…..

Lone Thybo fortalte om kunstneren, selv om vi kun var manden og mig. Det er et galleri, der er et besøg værd. Jeg fik disse smukke kort – al inspiration er velkommen. Lone fortalte iøvrigt, at trenden lige nu er, at malerier ikke indrammes, og hvis de bliver det, så kun i svæverammer.

Pyh… så er jeg da ikke helt bag af dansen…..

Leave a Comment »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a comment

Blog at WordPress.com.
Entries and comments feeds.