Kom så i gang

J: f 2006 at 12:54 pm | Posted in I livet, Malerier | Leave a comment

Jeg købte en lampe forleden dag i en ny genbrugsforretning. De udstiller også lokale kunstnere, altså sådan nogen amatører ligesom mig.

Der var en mail til mig i går, med et tilbud om at udstille allerede i marts i år. Det vil jeg selvfølgelig gerne og jeg har da også nok at udstille, men allerede i april og maj, har jeg en aftale med blodbanken om en udstilling der.’

Det kunne være, at jeg ikke skulle bruge så meget tid på at blogge og se at komme i gang med at male igen.

Jeg kan også fornemme at der ligger nogle billeder og lurer på at komme ud……

maleri1.jpg

 

Leave a Comment »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a comment

Create a free website or blog at WordPress.com.
Entries and comments feeds.